Undgå at besvare de samme spørgsmål
Ved at benytte Zendesk Guide giver du dine kunder en nem og tilgængelig måde til selv at finde svar på de fleste spørgsmål. Med Zendesk Guide giver du et svar på de “nemme” spørgsmål, og dine medarbejder har tid til at fokusere på de lidt tungere henvendelser. Det frigiver i den sidste ende tid til andre opgaver.
Sådan fungerer det
Zendesk Guide er direkte integreret i Zendesk Support, og dine medarbejdere kan derfor nemt lave henvisninger til Guide artikler og selv søge information uden at skulle forlade Support. Det er Win-Win for både kunder og medarbejdere!
Skræddersyet til din visuelle profil
Zendesk Guide er et selvbetjeningsunivers, der følger med systemet, og som kan styles og tilpasses. Proventic kan hjælpe dig med stylingerne, hvis du ikke selv har en grafiker tilknyttet. Templetes fra Zendesk Guide kan tilpasses ud fra virksomhedens designguide og visuelle profil, så den matcher virksomhedens brand.
Kontakt mig og hør mere
Hurtig hjælp til selvhjælp
Forventningerne til god kundeservice i dag er, at hjælpen er nem, hurtig og tilgængelig. Med Zendesk Guide behøver dine kunder ikke længere hænge i en lang kø, og medarbejderne skal ikke længere bruge tid på at gentage sig selv, hvis kunderne selv kan finde svaret. Det er med til at reducere antallet af henvendelser ved de mest stillede spørgsmål.
Lad en erfaren Zendesk ekspert hjælpe dig i gang
Ønsker du at høre mere om proaktiv kundeservice med Zendesk Guide? Med en baggrund inden for IT og kundeservice kan jeg tilbyde kvalificeret hjælp og sparring til din virksomhed. Jeg er klar til at hjælpe med at vurdere mulighederne, så du får et system, der matcher din virksomheds behov. Kontakt mig i dag helt uforpligtende og hør mere.